Claus Skaarup Christensen

Claus Skaarup Christensen

CCO & Partner

Claus har i 25 år spillet en nøglerolle i nogle af Danmarks største online succeser, herunder DBA, eBay, Freeway Media samt Concept X. 

I dag er han en central del af hey:mate & ADwareness, hvor han med sin erfaring og indsigt sikrer, at annoncører på tværs af brancher får maksimal værdi ud af deres digitale kampagner. 

Tillid, ærlighed og en dyb forståelse for kundens forretning er grundstenene i Claus’ tilgang.

Har du brug for rådgivning i øjenhøjde samt en sparringspartner, der taler dit sprog, så er det Claus du skal kontakte. 

René
Frederiksen

Head of Programmatic & Partnerships

René har været en del af mediebranchen siden 2018 og står i dag i spidsen for programmatic hos ADwareness. 

Han sørger for, at teknikken spiller, og at kampagnerne præsterer på højeste niveau.

Har du brug for indsigt i optimering, teknologi eller hvordan du får mest muligt ud af din annonceinvestering, så er René din go-to-guy. 

Og hvis stemmen i røret har en fynsk klang og et stort engagement for performance, så ved du, at du har ringet rigtigt!

Stig Laurits
Rasmussen

Key Account Manager

Stig har siden 2004 opbygget en stærk karriere inden for salg og account management.

Med erfaring fra blandt andet Eniro, Jysk Fynske Medier og Epicent Public Relations har han en dyb forståelse for, hvordan virksomheder får mest muligt ud af deres annoncering.

Stig er nu en del af ADwareness, hvor han som Key Account Manager sikrer, at kunderne får skræddersyede løsninger, der skaber værdi og resultater.